Kommunen arbetar för dig och
alla andra som bor i Sandvikens kommun.
Du är alltid välkommen att ta
kontakt med kommunen
om du undrar över något
eller tycker något.
Du kan ringa till kommunens växel.
Telefonnumret är 026-24 00 00
Vi har öppet mellan klockan 8.00 och 17.00
Men mellan den 21 maj och 31 augusti stänger vi klockan 16.00
På lördagar och söndagar har vi stängt.
Du kan skicka e-post till kommunen.
E-postadressen är
Du kan skriva brev till kommunen.
Skicka brevet till
Sandvikens kommun
811 80 Sandviken
Kommunen har en webbplats på Internet.
Adressen dit är www.sandviken.se
Du är på www.sandviken.se just nu
Du kan besöka kommunen.
Stadshuset ligger på Odengatan 37, vid Jerntorget.
De som arbetar på kommunen
finns i flera olika hus.
Därför är det bäst
om du ringer först
och berättar vem du vill besöka.
Då kan de som arbetar i kommunens växel
berätta vart du ska gå.
Kommunens växel har telefonnummer 026-24 00 00.
